سبد خرید

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه کینگ ابزار

روشهای پرداخت

online pay

پرداخت آنلاین

به وسیله کلیه کارت های عضو شبکه شتاب می توانید از طریق درگاه های داخل سایت مبلغ خرید را پرداخت نمایید.

کارت به کارت

سفارش خود را ثبت نموده و مبلغ مورد نظر را از طریق شماره کارت:

6037-9918-3670-0415

بانک ملی به نام سجاد کاظمی واریز نمایید و بعد از تکمیل فرآیند خرید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

images
paid by credit card 41910 359

پرداخت در محل تحویل

پرداخت در محل برای شهر تهران وجود دارد و سایر شهرها ملزم به پرداخت وجه قبل از ارسال سفارش می باشند. به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. با وجود این، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، کینگ ابزار این امکان را نیز فراهم آورده است ،در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها شهر تهران بوده هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش، به صورت نقدی پرداخت نمایند. سفارش هایی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 14 ثبت شوند، نهایتا تا 24 ساعت بعد تحویل داده می‌شوند. سفارش هایی که پس از ساعت‌ ذکر شده ثبت شوند زمان 24 ساعت از اولین وقت روز کاری بعد محاسبه خواهد شد. خرید های بر اساس تعرفه تی پی ایکس و باربری با توجه به مسافت و حجم و وزن محصول متفاوت بوده و بعهده خریدار می باشد.

روش های ارسال

ارسال کالا از طریق پیک موتوری

ارسال کالا از طریق پیک موتوری فقط مخصوص شهر تهران می باشد و خریدار در هر کجای شهر تهران طبق تعرفه الو پیک می تواند کالاهای خود را تحویل بگیرد.

motor delivery
1559194493 E0lX2

ارسال کالا از طریق تی پی ایکس

تی پی ایکس به مقصد تمامی مراکز استان ها ارسال مستقیم دارد. سفارش هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و تی پی ایکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند. مشتریانی که آدرس‌ آنها در خارج از بافت شهری، شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند برای دریافت سفارش خود با شرایط توافقی اقدام کنند. پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تی پی ایکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است. سرویس‌دهی تی پی ایکس در شهرهایی که دو مسیره یا راه دور هستند، معمولاً در 48 تا 72 ساعت انجام می‌شود.

ارسال کالا از طریق باربری

ارسال کالا از طریق باربری در صورتی که تمایل به دریافت کالای خود از طریق باربری باشید با هماهنگی با دفتر فروش، امکان دریافت در باربری محل مورد نظرتان نیز مقدور می باشد. (فقط اجناسی که در یک کارتن متوسط قرار می گیرد را می توان از طریق باربری حمل نمود چون باربری بسته های کوچک را قبول نمی کند).

truck
guarantee

ضمانت اصالت و سلامت و شرایط تعویض

ضمانت اصالت و سلامت کالا یا ابزار خریداری شده تا زمان تحویل به عهده کینگ ابزار می باشد. برای تعویض کالا در صورتی که مشخصات ظاهری عدم استفاده از آن رعایت شده باشد و کارتن و کالا دچار تغییر نگردیده باشد تا دو روز امکان پذیر بوده که هزینه عودت و ارسال مجدد به عهده خریدار می باشد. در فروشگاه کینگ ابزار امکان تعویض کالا بعد از ارسال وجود ندارد (تعویض در حراجی فقط در صورت وجود مشکل در کالای ارسالی امکان پذیر می باشد)

فروشگاه اینترنتی ابزار آلات تراشکاری کینگ ابزار

فروش اینترنتی انواع ابزار تراشکاری و فرزکاری ، ابزار برش ، ابزارآلات اندازه گیری و دقیق ، در فروشگاه ما می توانید این محصولات را به طور حرفه ای و با تحلیل و بررسی مشخصات فنی و امکانات آنها و همچنین با مطالعه نظرات و امتیازات مشتریان بهترین انتخاب را داشته باشید. از شما نیز درخواست داریم تا با اظهار نظر درباره محصولات ، دیگران را نیز در انتخاب بهترین ها یاری نمایید.